خلاصه این خبر را در چی تو وب میخوانید . سینماپرس: «فرزاد رنجبر» با بیان این مطلب که وقتی فیلمنامه خوب نداشته باشی، ناچار میشوی به «جنگولکبازی» و ظواهر تکیه کنی؛ اظهار داشت: هرقدر متن ضعیفتر باشد، کارگردان مجبور است کمبودش را با جلوهها و حرکات بصری جبران کند. اما وقتی فیلمنامه قوی باشد، همه چیز به سمت سادگی میرود؛ قصه خودش حرفش را میزند، فرم در خدمت روایت است. در نقطه مقابل، وقتی فرم از قصه و روایت جلو میزند، در واقع دارد تلاش میکند فقدان داستان را پنهان کند. | سینماپرس: «فرزاد رنجبر» با بیان این مطلب که وقتی فیلمنامه خوب نداشته باشی، ناچار میشوی به «جنگولکبازی» و ظواهر تکیه کنی؛ اظهار داشت: هرقدر متن ضعیفتر باشد، کارگردان مجبور است کمبودش را با جلوهها و حرکات بصری جبران کند. اما وقتی فیلمنامه قوی باشد، همه چیز به سمت سادگی میرود؛ قصه خودش حرفش را میزند، فرم در خدمت روایت است. در نقطه مقابل، وقتی فرم از قصه و روایت جلو میزند، در واقع دارد تلاش میکند فقدان داستان را پنهان کند.
